مشاور رئيس نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها: ياري رساندن به امام مقتدر زمان (عج) لازمه ج

 مشاور رئيس نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: ياري رساندن به امام زمان (عج) مقتدر لازمه ادامه پيروزي در جامعه كنوني است.

 

حجت الاسلام عليرضا پناهيان، روز دوشنبه در آيين جشن ولادت امام محمد تقي (ع) در مسجد محمد صادق خان شهرستان مراغه با بيان اينكه مردم ايران در ايام عزاداري ماه محرم، زمان جنگ تحميلي و پيروزي انقلاب اسلامي ياوري از امام مظلوم را نشان داده اند، افزود: امروز نيز بايد اخلاق پشتيباني از امام مقتدر در جامعه نهادينه شود.
وي اظهاركرد: ياوري و پشتيباني از امام مظلوم اساس سعادت انساني بوده كه شيعيان هميشه در باورها و آموزه هاي خود به اين نكته توجه كرده اند.
مشاور رئيس نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها ادامه داد: اسلام دين سعادت انساني و ظهور امام زمان (عج) نيز آخرين مكتب براي رسيدن به اين سعادت بوده كه اين حضرت با اقتدار و قدرت حكومت خود را آغاز مي كند.
حجت الاسلام پناهيان، ادامه داد: به منظور پشتيباني از ايشان بايد اخلاق اقتدار و قدرت بين مردم تبيين شود تا بتوان علاوه بر پشتيباني از نائب برحق ايشان در زمان حاضر، فرهنگ جامعه را براي حمايت از حضرت ولي عصر (عج) آماده كرد.
وي، با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران هم اكنون با اقتدار در برابر قدرت هاي جهان ايستاده است، گفت: حفظ اين مساله نيازمند پرورش اخلاقي است كه بتواند اين قدرت را به اوج خود برساند.
مشاور رئيس نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها يادآوري كرد: امام مقتدر را ياري كردن و فداكاري در راه او سخت تر از حمايت از امام مظلوم بوده زيرا كه در زمان امام مقتدر، سهم طلبي و سودبردن از اين منافع سدي در برابر برخي افراد است.
حجت الاسلام پناهيان، با اشاره به رشادت هاي مدافعان حرم در دفاع از حرم ائمه اطهار (ع)، اضافه كرد: آنان در تامين امنيت منطقه و كشور نقش بسزايي دارند و بايد قدردان آنان بود.
آيين ولادت امام محمد تقي (ع) در مسجد محمدصادق خان به همت پايگاه مقاومت شهيد صيادشيرازي مراغه برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395برچسب:, | 12:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |